Lösenordsskyddad: Bara för dig med personligt lösen: På lätt svenska
17 mars 2015 av Tofflan
Publicerat i Personligt | Taggad återkoppling, bevaka, bevilja, bidrag, idé, information, karens, kommunikatör, kommunikation, lätt svenska, logga in, lugn, målgruppsanpassad, måndag, meddelande, mejl, mobiltelefoni, modersmål, nytt jobb, olika uppgifter, oro, rapport, signal, språkförbistring, Sverige, tisdag, torsdag, tystnad, utreda, villkor |
Det här inlägget är lösenordsskyddat. Ange lösenordet för att se eventuella kommentarer.
Vem är Tofflan???
En numera rätt tjock (tant) propagandaminister som sett bättre år. Bitsk och elak och hård mot de hårda, men from som ett lamm mot de snälla. Älskar sin Anna gränslöst, kopiöst, sanslöst, men tveklöst.
Du får gärna citera mig, men ange källa. Bilder från bloggen får du INTE knycka. Den här bloggen är avslutad. Vill du kontakta mig ändå eller köpa en bild? Skriv en kommentar vid det inlägget så kontaktar jag dig!
Om du ser annonser här mellan inläggen är det inget som jag har hittat på eller godkänt utan WordPress.com som lägger ut utan mitt medgivande. Sorry!
Nytt arbetsliv…
Nytt jobb, nytt liv09 maj 2016Äntligen!!!På LinkedIn
På Pinterest
Tofflan twittrar
Mina tweetsStatistik!
Här kan du läsa en årsrapport om den här bloggen.
https://tofflan.wordpress.com/2015/annual-report/
(Du får kopiera URL:en och klistra in i adressfältet på din webbläsare.)
Vill du ha utförligare statistik, mejla mig på
tofflan(snabel-a)home.seÄmnen
-
Senaste inläggen
- Allting har en ände…
- Grattis till lilla mamma – och tack för gott skratt!
- En flaska vin: Boira’ 2014
- Lördagslåtanden och -göranden – med vissa risker…
- Dödligt dubbelspel
- Återkoppling och vidare, upp i ljuset…
- Bara härligt regn hos mig
- Inne i djungeln
- Tunneln i slutet av ljuset
- Idag är det lön, men inte för alla
Mest lästa inlägg
Senaste kommentarer
Intressant och relevant
Läsvärt hos andra!
Knappar och diverse annat av värde
Dagarna
Arkiv
Besökare
- 1 887 406 hits
Twingly-länkare
- Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.
I can see U!
I know where 2 find U2!
Powered byIP2Location.com